
El jurat dels Premis Literaris 25 d’Abril Vila de Benissa 2023 va celebrar el passat cap de setmana les deliberacions i votacions oportunes per a seleccionar les obres guanyadores. Així ho reflecteixen les actes de la Regidoria de Cultura on apareixen com a guanyadors Marta Pérez Sierra en la modalitat poesia amb l’obra «Safrà», Lourdes Toledo Lorente en narrativa curta amb «El Sol de l’hivern», Francisco Llopis Ivars en investigació amb «Ricardo Benavent i Feliu, reconstrucció històrica de la seua vida i anàlisi estilístic de la seua música, escrita pel pianista i crític musical benisser» i Joan Nave Fluxà en la modalitat de teatre amb l’obra “Compareixem en nom del caos”.
El batle i president del jurat, Arturo Poquet, ha manifestat sentir-se molt satisfet amb el nivell de les obres presentades en aquesta edició. A més, Poquet, ha recalcat que «en aquesta ocasió diversos premis es queden a casa, en haver dos benissers entre els guardonats». Per part seua, la regidora de Cultura, Rosa Lucia Pino, ha volgut agrair a totes les persones participants l’esforç realitzat, a més de recordar la gran tasca diària de tot el seu equip.
Comentaris a la notícia
Voleu deixar un comentari a la notícia?