
L’equip del curtmetratge “Orgull de Poble” va arreplegar ahir un premi del II Certamen dels «Cortometrajes por la igualdad – Curts per la Diversitat», en València, organitzat per la Diputació de València.
El jurat va atorgar una Menció Especial a «Orgull de poble», dirigit per Reiniciem Benissa, pel «gran interés que tenen per a la sensibilització i concienciació en el municipi per a la defensa de l’igualtat i la diversitat, com a valors d’integració social».
Aquest curt passarà a ser part del material educatiu que es reparteix a les escoles per tractar temes de diversitat i respecte a les diverses identitats sexuals.
El premi va ser arreplegat per Belén Ivars, regidora de Reiniciem Benissa, Carme Ivars, responsable del mateix i Mireia Ripoll, integrant de l’equip, que el van dedicar a totes les persones protagonistes pels seus testimonis i experiències, ja que sense ells el curt no haguera sigut possible.
Comentaris a la notícia
Voleu deixar un comentari a la notícia?