Política

La coalició «A la valenciana» farà un míting a la Glorieta Dolors Piera aquest dissabte 18 de juny

Cartell del míting de la coalició "A la valenciana" a Benissa
Cartell del míting

La coalició «A la valenciana», formada per Compromís, Podem i Esquerra Unida, farà un míting aquest aquest dissabte 18 de juny a les 20.00h a la Glorieta Dolors Piera.

L’acte, de caràcter comarcal, comptarà amb la presència de Vicent Molina i Ruben Martinez (Candidats al Congrés) i Vicenta Jimenez (Candidata al Senat). Durant l’acte es repartirà orxata i «Valencianes» #aLaValenciana.


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?