General

L’Ajuntament i l’IES Josep Iborra promocionen l’activitat cultural dels joves de Benissa

Alumnes de l'IES Josep Iborra visiten l'exposició "S.O.S.tenible"
Alumnes de l’IES Josep Iborra visiten l’exposició «S.O.S.tenible»

Gràcies a la col·laboració entre l’IES Josep Iborra i la Regidoria de Cultura i educació de l’Ajuntament de Benissa, diferents grups d’ESO han visitat recentment el Taller d’Ivars per a conèixer l’exposició «S.O.S.tenible» acompanyats per l’artista, Fernando Pagador Otero. Aquesta interessant proposta cultural es pot visitar encara, fins el diumenge 5 de novembre en horari de 18.00 a 20.30 h.

L’activitat ha permès als joves de Benissa conèixer de prop l’obra d’un artista diferent, que ofereix una visió reivindicativa de l’art i que mostra en la seua obra com les deixalles i el fem també poden ser art si es treballen amb bon gust i un cert toc de conscienciació. En aquesta exposició visitada pels alumnes, Pagador Otero fa una crida pel respecte al medi ambient amb una mostra artística eclèctica i que no deixarà indiferent a l’eventual visitant. Aquest artista convida a persones de totes les edats a conèixer S.O.S.tenible, la seua particular visió per a trencar amb l’immobilisme de la societat davant l’amenaça de la destrucció de l’entorn natural per part del propi ésser humà.

S.O.S.tenible consta de setanta-cinc peces dividides en sis sèries més cinc instal·lacions. «Museu de l’Arbre», «Històries de la Mar», «Animalari», «Poemes visuals», «Encriptat» i «Societat Anònima» donen títol a aquestes sèries. «Molt Fràgil I», «Batec», «Molt Fràgil II», «Paisatge» i «Laberint». Les visita realitzades pels centres educatius del municipi permeten als joves una aproximació al món de l’art i en aquest cas, a més, ofereixen la possibilitat de conèixer les experiències i inquietuds dels artistes després de la seua fase creativa.


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?