Comunicat

Christina Brouwers substitueix a Isidoro Mollá com a presidenta del Rotary Club Benissa-Teulada

Christina Brouwers i Isidoro Mollá

Seguint les normes de Rotary Internacional que exigeixen a tots els clubs rotaris que canvien el seu equip directiu al mes de juliol, el Rotary Club Benissa-Teulada ha canviat el seu el divendres passat. El traspàs de poder va tindre lloc quan el president que deixava el càrrec, Isidoro Molla Carrió, va lliurar el collaret de president a la seua successora, Christina Brouwers Heck, en el transcurs d’un sopar en un conegut restaurant de Moraira, que va reunir els
socis del club i les seues parelles així com a simpatitzants i amics del Rotary. El nou equip directiu inclou a més a Juan Ramón Crespo, Klaus Schaeffler, José María Vallés i María José Clemente.

En el transcurs de la vetllada, que va comptar amb la presència d’Antoni Joan Bertomeu, batle de Teulada-Moraira, i del Dr. Luis Santos, Adjunt al Governador del Districte 2203 de Rotary, aquest últim va imposar el distintiu de pertinença al Rotary a tres nous socis del club. Així mateix, va lliurar un premi Paul Harris a altres tres sòcies del club com a reconeixement al seu lliurament, dedicació i bon fer: a María José Clemente, per l’organització de concerts durant aquests últims anys, a Ramona Hotton per l’èxit de la seua gran campanya d’intercanvis de joves i a Olga Mondi Galkin per la seua dedicació i la seua eficaç gestió com a tutora d’una jove d’intercanvi durrant l’any rotari que ara ha acabat.

El president que deixa el càrrec va fer un breu balanç de les activitats del club enguany, destacant el lliurament de tauletes tàctils a diferents organitzacions socials de Benissa i Teulada, així com els esforços realitzats en relació amb els intercanvis de joventut. La nova presidenta, per la seua banda, va declarar que, malgrat la complicada situació econòmica que es viu actualment a l’Estat Espanyol, el club seguirà buscant totes les vies al seu abast per a ajudar les comunitats del seu àmbit.

Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?